Zakres naszych zadań:
- Prowadzenie ksiąg rachunkowych
 - Prowadzenie książki przychodów i rozchodów
 - Prowadzenie i rozliczanie ryczałtu
 - Prowadzenie spraw kadrowo- płacowych, pełna obsługa w zakresie ZUS
 - Prowadzenie ewidencji dla celów podatku VAT
 - Prowadzenie ewidencji środków trwałych, wyposażenia oraz wartości niematerialnych i prawnych
 - Rozliczanie i sporządzanie deklaracji podatkowych VAT, PIT, CIT oraz deklaracji ZUS i PFRON
 - Sporządzanie sprawozdań GUS
 - Pomoc w rejestracji firm osobowych i prawnych
 - Sporządzanie rocznych deklaracji
 - Reprezentacja firmy przed Urzędem Skarbowego oraz ZUS
 
oraz wszelka pomoc w zakresie prowadzenia biura: na przykład
- tworzenie lub redakcja pism, regulaminów, wypełnianie umów,
 - research, np. przepisów prawnych, ofert, podwykonawców, wydarzeń branżowych, itp.
 - analiza finansowa, pomoc przy wnioskach kredytowych i o dofinansowania
 - pomoc przy BDO
 - Controlling ( finansowy , personalny )
 - Prace administracyjne
 - Inne zadania zlecone przez właściciela firmy
 
